About

Two languages, one mind – uncounted words.
Zwei Sprachen, ein Geist – ungezählte Worte.

About A Voice in Black and White:

It’s my canvas, my playground, my stage, my laboratory, my gallery – it’s whatever I want it to be.

Es ist meine Leinwand, mein Spielplatz, meine Bühne, mein Labor, meine Galerie – es ist, was immer ich gerade will.

About me, JDC:
Born and raised in Germany, I discovered my love for the English language and the literature that was written in it. So, I made this language my tool.

Geboren und aufgewachsen in Deutschland, entdeckte ich meine Liebe für die englische Sprache und die Literatur, die in ihr geschrieben wurde. Also machte ich diese Sprache zu meinem Werkzeug.

 


Contact me / Schreib mir:

2 thoughts on “About”

  1. Ich habe dich für den Liebsten Blog Award nominiert, weil ich es spannend und inspirierend finde, worüber und wie du schreibst. Und auch noch bilingual!
    Wenn du es möchtest, liegt es nun in deinen Händen, andere damit zu beglücken. 😉 Ich freue mich auf mehr von deinen Beiträgen.
    http://writingartandveganism.wordpress.com/2014/05/23/liebster-blog-award/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s